EGYPTEN - pics & text
Publicerat den


Såhär såg det ut när man tittade ut genom flygplansfönstret innan vi skulle åka iväg.



I luften.


När vi närmade oss Egypten.


Framme på vårt vackra hotell (med ISKALLT vatten i poolen btw, men jaja, det gick att bada i alla fall)


Första dagen gick jag i säng med massa tidningar och en påse M&M's.



Dag 2 åt vi frukost på hotellet och sedan åkte vi in till stan.




Vår taxichaufför körde oss till sin väns affär.
Där prövade vi lite av deras kläder och köpte sedan en massa souvenirer och
jag köpte även klänningen jag har på mig på bild 2 här.





Sedan åkte vi tillbaka till hotellet och solade och badade.





Sedan åkte vi till stan återigen och åt på en skaldjurs-restaurang.
Det var ljust när vi satte oss där men väldans mörkt när vi skulle dra därifrån, så vi satt där ett tag.



Samma kväll som inläggeet "24 SECONDS" publicerades. Dock hann jag inte ta när deet stod 24.

-   -   -   -   -   -   - -   -   -   -   -   -   - -   -   -   -   -   -   - -   -   -   -   -   -   - -   -   -   -   -   -   -

Aja, nu tar jag och hoppar in i duschen och så får ni fler bilder imorgon!



sevan

HAHAHAHAHAH skit fina bilder XD



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?