friday in words
Publicerat den

Jo, jag var i skolan, osminkad och hela köret. Det var även min kära Tindra, haha, vi var alldeles redo för Heartlands Casting, för man skulle komma dit osminkade så det var ju onödigt att sminka sig och vara sminkad under förmiddagen och sedan ta bort det och sådant på eftermiddagen så ja, vi sminkade oss inte. Det var chill lektioner i skolan den dagen, för jag var klar med allting och Tindras dator funkade typ inte, så vi bara sprang runt och löjlade oss, tog bilder som ni kanske såg och m.m. Därefter slutade vi tidigt, 11.30 varje fredag ju. Då kom min mamma och hämtade mig och vi åkte och köpte take-away på McDonald's som vi åt när vi kommit hem till henne, sedan packade jag och därefter var det att åka hem till pappa och packade resväskan jag skulle ha med till Egypten. Sedan hämtade mamma mig och vi åkte till Västra Hamnen väldigt tidigt, så vi gick in på Ica där och köpte lite matvaror innan vi gick till castingen. Den kan ni läsa om HÄR. Efter castingen skulle jag egentligen dra till Djupadal och träffa Nalle men det blev inte av i och med att vi båda bestämt annat ovanpå det om man kan säga så, haha, så istället gick jag på bio med Joel och Gustav. Vi såg på en film som heter "Fyra år till", inga kommentarer om den filmen alltså... Haha, efter det så åkte killarna hem och jag träffade Nalle, Bazel, Dobreva och några till i stan och var med de tills de skulle på bio. Sedan kom pappa och hämtade mig och då åkte jag hem. Det var min fredag! Hur var er fredag och vad gjorde ni?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?