i wanna party with you
Publicerat den


Jag just nu, och NEJ jag sitter inte på toa hahaha.

I alla fall så fixar jag mig för fullt, men allt går åt helvete!! Ursäkta språket men det är faktiskt så. Har fläckat ner mina strumpbyxor och min klänning. Men jag hann rädda min klänning, strumpbyxorna är fläckade... Men jaja det får gå, de är ju bara fläckade på tårna, haha. Men jag har ingen aning om hur jag ska ha mitt hår, HJÄLP MIG?!?!?! Funderar faktiskt på att platta det, men ifall vi drar ut så kommer det ju bli lockigt DIREKT, så jag vet inte... Kanske lockar det, eller kör lite med trippeltången? Har faktiskt ingen aning... Men det löser sig!

MITT MOTTO ÅR 2011: Hur kan du vara säker om du aldrig provat?
Det vill säga att jag ska testa en massa nya grejer nästa år, jag ska inte vara negativ utan bara positiv! Sedan ska jag också leva livet fullt ut liksom. Våga göra grejer och så. Hehe, det låter bra va?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?