MODEL
Publicerat den

Hmm... I've got a bit of a crisis here...

Jo, det är så att sedan jag var liten så har jag jobbat som modell då Sweden Models har varit min agentur, men för några månader sedan så fick mamma ett mail om att jag skulle komma tillbaka när jag var 1,72 eller längre, men ändå har de kvar bilderna på mig på deras hemsida? HEMSKA BILDER!!!, men hur som helst så har Heartland casting imorgon och jag och Tindra tänkte att vi kanske skulle dra dit. Men jag vet inte. Jag vet inte vad jag ska göra. Får väl prata med mamma idag, she'll know what to do! Men nu ska jag återgå till lektionen. PUSS



Monica

Bine-nteles ca iti recomand sa mergi la casting. Poate esti exact ce cauta. Te pup!



URL:


sophia

SVAR: hihi,tack! du med :)



URL: http://sophiawinquist.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?