zebra
Publicerat den

Då har jag precis duschat, eller precis och precis... Jag har ringt Miranda tatt på mig lite kläder och så har jag försökt få tag på Joel men han svarar inte på sin mobil och jag har inte hans hemnummer. Väldigt synd faktiskt för han fyller år idag så jag tänkte ringa och gratta, men aja, jag får väl försöka igen om ett tag.
Idag har jag varit i skolan, inte så speciellt mycket som hänt där ifall ni inte märkte att jag satt och gjorde kollage och sådant. Jag var nämligen klar med alla uppgifter så ja, jag fick sätta och underhålla mig så länge jag inte störde någon annan (vilket jag hoppas att jag inte gjorde heller!)

Efter skolan mötte jag Fred och var ute en stund med honom, sedan gick vi hem till honom och bara softade. Det var sjuuuukt längesedan jag träffade den killen! Senast var på Malmöfestivalen och det var i augusti, flera månader sedan ju!!! Men det var kul att träffa honom igen i alla fall, en väldigt trevlig påg haha!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?