FÅR SPEL!
Publicerat den

Jag har haft Spotify a long time now,
men liksom det är min systers account jag har använt,
Och nu orkar jag inte det mer för att vi inte alltid är liksom hemma och turas om att sitta vid datorn och lyssna på musik. ibland är man hemma hos någon kompis och vill lyssna på musik men så kan man inte det för att det hela tiden pausas och står Spotify is used somewhere else eller något sånt, så himla störigt!
Så ifall någon har en invite så hade jag blivit världens lyckligaste ifall ni hade hört av er och gett mig den.
Kan reklamera er blogg eller vad som helst, bara jag får en invite!
hahaha, är värsta desperat jag vet, men jag måste bara ha det är så less på det nu!



Jeppeleila

Greetings. This site is so full of information



URL: http://jeppeleila.blogmedics.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?