GaGa
Publicerat den

Jag har länge varit ett fan av Christina Aguilera och jag stör mig väldigt mycket på att många säger att hon kopierar Lady GaGa i sitt nya album men först och främst videon till "Not Myself Tonight".
Christina har funnits i musikbranschen way mycket längre än GaGa och för att då säga att hon härmar är väl lite att överdriva.
Jag menar, alla kör den stilen nu? Överdrivet konstiga kläder och så.
Varför då ta det som att Christina kopierar GaGa när det finns så många andra?
Visst finns det väl likheter och så, men det är inte direkt kopia?
Och som Christina själv sjunger i just den låten "The old me’s gone, I feel brand new and if you don’t like it fuck you"
Checka in videon själva och säg vad ni tycker.
Den HÄR killen tycker jag har en poäng.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?