mobilblogg: I'm back
Publicerat den

dsc08904 (MMS)

nu tar jag och bloggar! förlåt för att det inte blivit något alls på hela veckan men har verkligen inte haft tid. jag kom hem igår natt vid tolv-tiden. skulle egentligen varit hemma vid sju någon gång men det var en brand i skogen där vi skulle köra förbi så vi var fast på en station i tre timmar. när vi började åka igen var det hemskt att åka förbi där branden varit. hela skogen hade brunnit upp. i alla fall så var det nog den roligaste tågresan ever! men veckan på sportscamp var obeskrivlig! seriöst den roligaste veckan i mitt liv. har lärt känna så många goa människor så det inte är sant. jag ska skriva om veckan i detalj när jag kan. för just nu kan jag inte det. jag mobilbloggar eftersom vår dator är paj! har inte suttit vid datorn på en vecka och så kan jag inte deet nu heller, inte alls kul! men nu ska jag se vad jag hittar på tills klockan fem, för då ska jag, mamma och Indianna åka in till stan och fika. puss!




amina

kan du lägga in lite fler bilder på dig själv



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?