snyggingar, se hitåt!
Publicerat den

Ni som läser min blogg kanske har märkt att jag brukar ha något som kallas "DAGENS SNYGGING"
Det var ett tag sedan jag hade en snygging här på bloggen och det är inte speciellt kul.
I alla fall så har jag fått total blackout så jag kommer inte på fler snygga personer.
Men jag vet att världen är full av de. Så nu kör vi inte bara på kända personer, utan nu tycker jag att alla ni som läser min blogg eller bara råkat komma in hit ska kommentera eller kontakta mig på [email protected]. Sänd mig ett mejl med en snygg bild på er och en beskrivning om varför just du borde bli utsedd till dagens snygging!
Om ni inte vill vara med men vet någon snygging, känd eller ej, så lämna en kommentar eller skicka ett mejl så kan jag checka in det.




felicia kung sonesson

chad michael murray älskling :o



URL:


Anonym

Alexis Sanchez är riktigt fin!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?