brownie?
Publicerat den

Ifall ni läst mina tidigare inlägg så kanske ni fått läsa att jag och Miranda tävlade om vem som skulle vara brunast när hon kom tillbaka från Grekland, och vet ni vad?
Det hade regnat i två dagar, så hon var inte såååå brun som jag trodde hon skulle vara.
Vi ligger väl ganska jämnt med brännan tycker jag.
Jag är kanske till och med pyttelite brunare.
Men som ni förstår så har jag umgåtts med Miranda idag.
Träffade henne efter jag kommit hem.
Hon kom med en present från Grekland och allt, supersnällt av henne!
Sedan var vi och lämnade Rocky hos henne och efter det satt vi bara ute på gården och pratade om vad som hänt den senaste veckan.
Nu ska jag iväg och handla matvaror med min mamma och min syster, efter det tror jag nog att jag går ut med Miranda igen.




miranda

din snusk du e inte brunare än mig, vad tror du? :o<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?