"de kan titta nu, jag är beredd.."
Publicerat den

ja, här är äntligen en video på när jag sjunger.
men vet inte vad det är med min kamera för den blev helt konstigt.
så istället blev det två videor, men inget slut.
för min kamera bara avbryter mig i den andra videon.
riktigt jobbigt!
vet inte vad som har hänt med den,
och för en gångs skull tänkte jag skriva en smiley för att uttrycka mina känslor när min kära systemkamera håller på och laggar, så därför kommer en liten sad face nu
:-(






emilia selin

NICOLE!

du är ju jätte duktig ;o<3



URL:


n i c o l e

du sjunger sjukt bra.

ba att jag itne vet vilken låt de är haha :d<3



URL: http://flohr.blogg.se/


sandra hellman

shiit, du är rkt duktig, avundsjuk.... hahaha



URL:


Anonym

Jag avråder dig från det där. Att du ens vågar lägga upp klipp där du sjunger. Gräsligt



URL:


Kristian baric :)

SHEET VILKEN RÖÖÖÖÖST.

du sjunger skit bra.<3



URL:


Sveinungmoa

Great site, keep up the good work!



URL: http://sveinungmoa.blogfuture.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?