god morgon svenska folket!
Publicerat den

Hann tyvärr inte blogga alls igår,
Förlåt för det!
Men igår åkte jag till stan med Miranda,
Vi lämnade in mina låneböcker på Stadsbiblioteket och sedan gick vi iväg till Gustav Adolfs Torg och in på H&M.
Jag hittade en bikini jag tyckte om nästan direkt, så jag gick in och provade den och den satt fint så den fick det bli.
Köpte även en mascara, nämligen Maybelline Great Lash.
Sedan gick vi och åt på Malmö Grill. När vi var klara så körde pappa hem oss.
Var och en gick hem till sig och ungefär en halvtimme efter träffades vi igen och drog ner till stranden.


har bikinin jag köpte på mig

När vi hade tröttnat på att vara på stranden så cyklade vi tillbaka och så gick var och en hem till sig åter igen.
Jag sköljde av mig lite, tvättade min bikini, åt först fruktsallad eftersom vi bara hade massa kött och såser fast inget att äta det med, men pappa kom tio minuter innan jag skulle gå så han hann fixa ihop lite spaghetti som jag åt med en övergod sås.
Sedan kom Miranda över med sina byxor, som jag älskar!
Jag fick alltså låna de igår, så jag drog på mig de och sedan gick vi ner till skolan och träffade Adam och Jonas.
Vi va med de i ungefär en timme men till slut kallade Mirandas pappa upp oss och bjöd oss på en Strawberry Daiquiri, fast utan alkohol såklart...



Efter vi hade druckit upp den så gick vi ner och träffade Adam och Jonas igen,
Vi var med de ganska länge, men en riktigt kul dag och kväll faktiskt!


BYXORNA !







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?