härlig sommardag!
Publicerat den

vaknade vet inte riktigt när, men sådär lagom sent.
solen sken och vädret var så otroligt härligt!
så jag satte mig... vid datorn och gjorde en massa.
sedan duschade jag och åt frukost på balkongen såklart.
efteråt kom Tintin och Miranda och vi cyklade till stranden,
eller jag blev ramad, hihi.
vi va på stranden i flera timmar, men det var riktigt riktigt kul!
efteråt cyklade vi tillbaka till mig.
Miranda gick hem till sig och alla fixade sig och lite sånt.
vi tänkte först ut och grilla men istället så åt vi pizza hos mig och såg på film.
vi såg på Hannibal Rising.
efteråt stack Tintin hem och då gick jag och Miranda ut ett tag.
sedan kom vi tillbaka hem till mig och bara tog det lugnt.
Miranda stack för sisådär en halvtimme sedan.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?