Nicole Bica nästa Hayley Williams?
Publicerat den

Hade gärna velat det, haha.
Men fick den sötaste och snällaste komplimangen ever idag,
Det var precis när Miranda hade kommit till mig så spelades B.o.B ft. Hayley Williams - Airplanes från min spellista och så sa Miranda att när hon hörde den låten så tyckte hon att Hayley sjöng som mig, eller jag som Hayley, haha, vet inte riktigt.
Men blev jätteglad av den kommentaren i alla fall!
Eftersom Hayley sjunger otroligt bra, och dessutom är hon sångerska i ett av mina favoritband.
Nämligen Paramore !
Men jag tänkte spela in när jag sjunger Airplanes, vill ni jag ska lägga ut den på bloggen också?

här får ni den i originalversion i alla fall:



miranda

JA SPELA IN OCH UT PÅ BLOGGEN :D:D



URL:


Anonym

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



URL:


emilia

ja gör det:D



URL:


NICOLE

jaa :D



URL: http://flohr.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?