snabbt inlägg
Publicerat den

kom hem för en stund sedan.
har bara övat och övat på versen jag ska sjunga ensam på skolavslutningen,
vi bytade innan jag skulle hem idag,
så miranda har min och jag har hennes...
och jag ska fan sätta den!
inte att de ska säga att det inte låter bra,
blir bara så himla arg eftersom de själva sitter där och säger jag har inte hört låten så jag vet ju inte hur det ska låta, men jag tror inte det ska vara den tonen.
jaha, men tro inte så jävla mycket då och lyssna på låten istället då!
men jaja, nej, nu har vi i alla fall bytat,
och tror det kommer gå bättre med denna versen ändå.

ska på tennis klockan 18, så jag ska äta och förbereda mig och sedan är det bara att köra och träna ihjäl mig.
efter det så ska jag och pappa köra iväg till svågertorp för att handla mat till klassen.
vi ska nämligen sova över på skolan och då ställde jag upp på att fixa maten.
så det blir China Box och Burger King ikväll.
så efter jag lämnat maten och ätit med de,
så kommer jag hem och duschar, för jag vill ju liksom inte lukta svett hela kvällen.
sedan drar jag tillbaka till skolan och spenderar hela natten där.
vi får se om vi får använda datorsalen för i så fall så kanske jag bloggar lite till idag,
annars är detta det enda inlägget, i think.
men ni får ha det så bra i vilket fall som helst!


cornelia&nicole



Anonym

sv; aw tack <3

jo, det är bra.

hur är det själv? :)

kram



URL: http://flohr.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?