den fjärde maj tvåtusentio
Publicerat den

vaknade av att mitt alarm ringde klockan kvart i sju,
stängde av det och reste mig ur sängen,
men på något sätt hamnade jag där igen...
sedan resta jag mig av ett ryck och kollade på klockan direkt och då var den redan 07:23,
och eftersom jag började prick åtta idag så blev det ganska mycket stress.
men jag hann i alla fall i tid som tur var!
vi slutar egentligen halv fyra på tisdagar men idag fick vi sluta några minuter tidigare.
när jag kom hem så bytte jag snabbt om till shorts och bikinitopp och hade precis satt ut min bok och mobil på balkongen då jag plötsligt blev sugen på chips.
så jag bytte snabbt om till ett par jeans och slänge på en kofta sen stack jag ner till affan och handlade chips.
såklart OLW's Sourcream Onion.
så jag tog av jeansen och koftan men så tyckte jag det hade blivit lite varmare så jag tog på hela bikinin istället.
sedan satt jag på balkongen och solade, läste, lyssnade på musik och åt chips.
mysmys!
nu för ett litet tag sedan så försvann solen så nu sitter jag bara vid datan lite.
bjuder på två ganska roliga och söta sommarbilder.










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?