har tråkigt, jao..
Publicerat den

Har du på dig idag? jeans & vit tröja
Har du kramat någon det senaste dygnet? ja
Har du pussat någon det senaste dygnet? nej
Har du för frisyr? utsläppt
Har du husdjur? typ..
Har du pallat äpplen? haha ja
Har du kysst någon och sedan ångrat dig? aa
Har du ätit senast? pasta & sås
När vaknade du i morse? 07:45
När skrattade du senast? i skolan
När var du på fest senast? i fredags, eller inte direkt fest men aa
När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? hmm, vet faktiskt inte
När fick du ditt senaste sms? imorse, eller så har jag fått något nu, har inte min lur på mig så jag vet inte
När är du född? 31 januari
När tog du studenten? inte tagit än
Vem kramade du senast? minns inte
Vem pratade du med i telefon senast? mamma
Vem skulle du vilja se ut som? ehm, vet inte
Vem fick du present av senast? minns inte
Vem gjorde dig arg senast? vet inte
Vem sjunger det du lyssnar på nu? melanie fiona
Vem bor du tillsammans med? mamma, pappa & syster
Vem spelade du tv-spel med senast? oj, haha, majas lillebror tror jag :p
Vad väljer du, glass eller godis? både och
Vad väljer du, morgon eller kväll? kväll
Vad väljer du, julafton eller födelsedag? födelsedag
Vad väljer du, katt eller hund? hund
Vad väljer du, hallon eller blåbär? blåbär
Vad väljer du, sola eller bada? båda
Kan du laga mat? jadå
Kan du göra volter? nej :(
Kan du köra bil? nej
Kan du ditt eget mobilnummer? ja
Kan du säga hur många du har på msn? kollade precis, 418
Kan du säga vad klockan är? 15:51







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?