nicole goes actress?
Publicerat den

Hihi, har fått lite frågor av kompisar om vart det var jag hade varit. Nu blev det många ord som började med var men skitsamma... Jag har i alla fall varit på en audition för en film som ska spelas in här i Malmö i sommar. Har dock ingen aning om vad den handlar om, vad den heter, vilken roll jag sökte till osv... Fick i alla fall reda på grejen via min modellagentur. Men ja, det vart ju inget speciellt. Dem tog foton på mig och ställde massa frågor. Jag vart bara mig själv, hoppas det räcker hehe. När jag får svar så kommer jag dela med mig direkt. PUSS!




en tjej som undrar

hej, om du är inom modellagenturen, vet du om man måste vara en speciell längd för att bli någon sorts av modell ?

tacksam för svar, du är sjuk söt !:)



URL:


Ellen

wow, du är jättefin ju! inte konstigt att du är inom modellagentur, hihi. hur mår du då? :)



URL: http://ehvt-blogg.se


isabelle

asså finns det något annat att säga än; damn vad snygg du är!! Helt jävla galet!



Svar: Ja det var verkligen supergott med muffins ;)

tack!



URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/


Anonym

vad e de för modellagentur du e med i? :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?