SVAR PÅ KOMMENTAR
Publicerat den

Wooopsiiie! Märkt att det finns massa kommentarer jag glömt svara på. Men tänkte köra som en liten lista med svar, så det är bara att leta upp vad ni har frågat osv! :-)

- Har du ingen header? Nej, just nu har jag faktiskt inte det. Kanske ser lite tomt ut, men jag tycker det får duga såhär sålänge, för jag har ingen bild som passar in direkt känns det som...

- Vilken hårfärg använde du när du färgade håret? Alltså jag färgade det hos frisör så jag har faktiskt ingen aning om vad det var för hårfärg, hon hade liksom pulver och sånt där medel där som hon blandade själv.



- Hur gjorde du din Megan Fox tatuering och vad står det? Min syster skrev på min rygg med en CD-penna... Ni vet sån där man skriver på CD-skivor med haha :-P Och det står: We will all laugh at gilded butterflies. Vad som menas med det, jadu, det har jag ingen aning om....



- Vad brukar du göra när du inte kan sova? Ehm, jag vet inte. Det är lite olika, men jag ser väl på film, läser en bok, sitter vid datorn. Ja, lite allt möjligt om jag inte tvunget borde sova. För då bara ligger jag i sängen och blundar tills jag somnar. Men om det är så att man inte kan somna alls för att man har massa att tänka på, så borde man ta penna och papper (eller öppna word eller något annat skrivprogram på datorn) och skriva ner allting som man får ut det ur huvudet. Annars kommer det ta lång tid innan man kan somna... Så är det för mig i alla fall.

- Kan du inte ta kort och visa allt du äter en hel dag? Jo, visst kan jag göra det. Men det får nog bli när jag är hemma i Sverige igen.

- Är det du på bilderna i inlägget "JIMBOLIA"?  Nejdu, det är det inte, det är vänner och google-bilder :-)

- Hur lång är du? Jag är 1,60!

- Vilket år är du född/hur gammal är du?  Jag är född 1998 så alltså är jag 13 år.

- Hur mycket väger du? Jag vet faktiskt inte, men sist jag vägde mig så vart det 48 kg.

- Vart gör du om dina bilder och vart gör du dina collage? Jag brukar använda mig av Picasa när jag gör mina collage och även när jag bara ska redigera mina foton lite. Annars är det Picnik.



- Funderar du på att sluta blogga? Visst har jag tänkt den tanken någon gång.. Mina läsare sjunker och min uppdatering blir allt sämre och sämre, men å andra sidan så började jag blogga för min egen skull och så är det fortfarande även fast det är kul att se att man har andra som är intresserade av att läsa det man har att skriva. Så jag tror inte jag kommer sluta blogga på lång tid i alla fall, gillar att skriva och få ut mina tankar om saker och ting!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?