HAPPY NEW YEAR!
Publicerat den

Änglarna var gudomliga igår. Hoppas att alla mina bloggläsare satt som fastklamrade vid TV:n igår och såg på Victoria's Secret Fashion Show 2011, för det gjorde i alla fall jag! Här får ni en nyårshälning ifrån änglarna:


Vilken färg ska ni ha på era trosor under nyår girlzzz? ;)

Rött - Passion
Rosa - Kärlek
Vitt - Fred
Lila - Hälsa

& vad är erat nyårslöfte?
Mitt är nog att sluta bita på naglarna och ta tag i skolan ordentligt.
Plus lite andra hemlisar....



costella

hahha vilken fråga men jag tror jag ska ha rosa

sen mitt nyårslöfte vet jag inte :(



URL:


Anonym

vilken kamera använder du och var redigerar du dina bilder? :)



URL:


Callibaa

Ska nog ha vita eller rosa trosor på mig. ;$

Och mitt nyårslöfte är att LÄGGA MIG TIDIGARE! XD



URL:


Oliwia

Rosa så klart;)

Nyårslöfte är nog att träna och bli en pluggis ! <33



URL: http://kaylees.blogg.se/


Dejla Krcic

Vita:)

bli modigare, och dricka mer vatten, HHAHAH:*



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?