I'M ALIVE!
Publicerat den

Borde dock leva sovandes just nu... Aja, who cares?
Här är lite pepparkaks-inspiration i och med att det snart är jul;




Idag efter skolan så var jag med Sanna och Stefan på Burger King, sedan drog vi runt ett tag.
Därefter stack jag och Sanna hem till mig och bara pratade om allt möjligt. Skönt faktiskt!
Har typ ont i halsen så mycket jag pratat hehe...



Nathalie B

Vi måste baka pepparkakor tsm någon gång, ifall vi åker och stannar över hos någon av oss på vintern typ!

Värsta mysigt ändå ju :D Kan man baka pepparkakor, leka i snön (FUCK YEAH WE'RE STILL KIDS) och annat skoj. Heheh, fick värsta idén nu ju, men det hade varit väldigt kul och jag saknar dig så mycket, men vi får väl helt enkelt vänta tills i sommar! :)

Och det är ju inte så jättelångt kvar egentligen, bara drygt ett halvår... snark, går i ide sålänge



URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/


alva brodin

hahaha, kul bild :D



URL: http://alvabrodin.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?