MONEY MAKES THE WORLD GO ROUND
Publicerat den

Efter skolan så drog jag, Sanna, Julia och Lilly in till stan en liten stund för att gå in på CoolStuff (eller CoolStore? Äsch, minns inte...) men innan dess så gick vi in i någon annan affär jag inte heller minns namnet på, men dem hade sjukt nice kläder som inte var sååååå dyra. Där finns även Chicago Bulls-kepsar! Snacka om att jag ska handla en sådan efter jul, tralalala :love:


Eller borde jag köpa en Lakers-keps istället?


Egentligen vet jag inte ett piss om någon av lagen, jag bara tycker kepsarna är väldans fina :blush:
Dock tycker jag om Chicago Bulls märke mest men Lakers färger mest, Chicago har lite tråkiga färger.
Höhöhöhö, eller så bara skiter jag i bägge kepsarna och köper någon av dessa och trycker en egen logga på?!;



Om vi ändå snackar kläder och sådant så kan jag väl nämna att jag vill ha denna t-shirten;


Och att jag dessutom ska göra tie dye på en vit t-shirt som ligger här hemma.
Kanske blir att jag gör det på två stycken till och med!
Kan nämligen inte bestämma mig för om jag ska göra double eller vanlig;






Katta

Hihi gör double på den ena och vanlig på den andra :D

Men vad är det för färg man ska använda till det :$ Tänkte också testa :$



URL: http://klotties.blogg.se/


emma

vet du ungefär hur mycket de kepsarna kostar dom lakers och Chicago Bulls när du vet vad de kostar och vad affären heter i stan eller kan du förklara var den ligger e de den vid weekday? bigapple?



URL:


demi

Snälla förklara vart man kan köpa, jag förstod ej din förklaring



URL: http://ddemiis.tumblr.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?