A DANCING TENNIS-PLAYER
Publicerat den

Ni ville att jag skulle skriva lite mer om min dans. Så jag tänkte göra det nu.
Dessutom får ni tennisen på köpet, haha.

Men hur som helst, så börjar vi med tennisen.
Jag började spela tennis när jag var 5 år gammal tror jag. Och jag spelade i flera år. Inte för att vara sån, men jag var faktiskt jätteduktig... Sedan tror jag att jag slutade när jag var omkring 11 år för att jag ville pröva på annat. Det andra blev en termins karate. Terminen efter så började jag dansa streetdance. Vilket jag gjorde i två terminer. Sedan började jag på lyrical hiphop som jag gick på i en termin. Men även det slutade jag på. Och nu denna terminen har jag gått på tennis, orientalisk dans och dancehall. Det enda jag ska fortsätta på er dancehallen. Men missförstå mig inte, allt det andra är ju kul det med.  Men tennisen... Ja, när jag slutade så tappade jag känslan för det, även min teknik. Nu spelar jag inte lika bra som jag spelade förrut och det är synd, det är det faktiskt. Men det är bara så det är... Orientalisk dans, även kallat magdans är faktiskt kul. Men det är inte riktigt min grej haha. Medan dancehall passar mig perfekt! Men jag vill träna mer dans. Jag vill faktiskt satsa på dans! Träna och tävla hur mycket jag bara kan. Så jag kommer antagligen anmäla mig till ännu en dans den kommande terminen, men vilken... Det är frågan!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?