anledningen till att jag inte bloggade igårkväll...
Publicerat den

Vet inte om man ser så bra.. Men jag har skaffat piercing! ;-)



julia,

HAHHAHA, jadå, klart du skaffat piercing xd§



URL:


sanna :)

nej, gud vad synd att du förstör ditt söta ansikte redan..



URL:


eme

jätte fint!

du skulle nog passa i en kula (som piercing) ist för ring. otroligt söt är du iaf:d



URL:


nataliekung

haha, hon sanna :P

omg ..

ajja skit fint nicole ! :D

ta en när bild på den !

utan efekter :P& sååååå fin<3



URL:


melanie

hej!

jag har en fråga.. kikade lite längre bak i bloggen, såg att du hade åkt till göteborg med Miranda förra sommaren & att du ska göra det denna sommaren möjligtvis oxå.. då undrar jag om ni åker själva? alltså har ni ingen förälder eller något?

för jag ahde också tänkt åka iväg med min vän, så jaa.. bara undrar x)

och kan du berätta lite hur du gör där, liksom med hotell eller så? och hur mycket kostar det att åka tid & hur länge ni brukar stanna där? :p

blev lite många frågor men ajja undrar verkligen x)

hoppas du kan svara! :D

ps.. bor oxå i Malmö :):)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?