EGYPTEN - pics & text (del 2)
Publicerat den



Dag 3: Steg upp tidigt och gick ut vid poolen och började arbeta på min bränna.
Drack även min första drink, very gooooood.


Upptäckte även lilla Liva som bodde i rummet bredvid oss.
VILKEN GULLUNGE ALLTSÅ!





Åkte in till stan, drack goda drinkar, åt äcklig mat.


Köpte min Ed Hardy kofta. Och ja, jag vet att mitt linne är nerfläckat!







Vart på den där Paradise Island-turen och såhär vart utsikten på båten och så.



Sedan skulle vi då snorkla. Kan ju säga att det tog ett tag innan jag hoppade i....



Men jag gjorde det tillslut! Och jag ångrade inte en sekund jag spenderade i det vattnet!
Det var alldeles otroligt! Vattnet var varmt och fint, och fiskarna var, ohhh, obeskrivliga!


Även pappa snorklade.





sannakader

det är så jäkla härligt att snorkla i egypten! 3



URL: http://sannakader.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?