hipp-hipp-hippie
Publicerat den



Dagen har spenderats med Miranda, även litegrann med Alexander då vi var i Tygelsjö.
Stötte även på Katta, Filippa, Adam & Axel som jag inte träffat på åratal(?!), så det var i alla fall kul att liksom träffas och hälsa på dem, även om jag drog typ 5 minuter efter... Men aja!
Just nu sitter jag i kläderna jag har på bilderna ovan och ska snart se på film. En vän tipsade om Law Abiding Citizen så det blir att se den ikväll då. Annars såg jag och Miranda på Precious imorse eller idag, minns inte haha. Den var inte superbra som alla sagt den ska vara, men den var bra.
Men jaja, nu ska jag sluta skriva. Det är ju bara en massa gojja egentligen...



sannakader

hyr du filmer eller laddar du ner? :-)<3



URL: http://sannakader.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?