NO MAKE-UP - vecka...?
Publicerat den

Usch... Det blev helt konstigt med texten på förra inlägget... Vet helt seriöst inte vad som händer med min blogg, den är sååå himla kaos :-( Men jaja, jag får ta mig tid till att fixa allting ordentligt snart. Detalj för detalj! Just nu får den vara som den är.

Men minns ni när jag frågade er om tips på saker jag kunde skriva om i bloggen? Well det vart en tjej som tipsade om att jag kunde ha temadagar... Först förstod jag inte riktigt hur hon menade, och egentligen gör jag fortfarande inte det. Men med den kommentaren och en idé från mamma, så har jag bestämt mig för att köra en NO MAKE-UP - vecka. Det kommer då gå ut på att jag inte kommer använda smink på en hel vecka. Kommer skriva för- och nackdelar med det, kommer även leta upp information om vad sminkprodukter gör med ens hy och dessutom skulle jag vilja intervju folk också. Först och främst killar/män och fråga om deras åsikter gällande smink.
Låter det bra tycker ni? ;-)




michellevinberg

det låter jättekul :D



URL:


Angeliinaa

OMGOMGOMG! Du använde vad jag sa!! :D Vad jag menade va typ du kunde skriva om exempelvis din första kärlek elr nått sånt. Men de med ingen make up va oxå bra! PözZzZ på dej! :)



URL:


Anonym

låter bra :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?