FÖRSTA MAJ
Publicerat den

Blev inga foton igår förutom några ego-bilder på mig och Miranda plus outfitbild. Men som vanligt så kan jag inte lägga ut dem än eftersom att vi tog dem med Mirandas kamera och hon har inte skickat dem än... Omvända roller nu va Miranda?!?!

Jaja, valborg blev ändå ganska lyckat. Jag, Miranda och mina kusiner drog till Klagshamn och mötte upp alla människor. I början satt vi bara ute och ja, hade generellt tråkigt, men så fort vi började röra oss hem till Matte så blev det roligt. Men ja, där festade vi mestadels, men as usual, man måste ta det negativa med det positiva, det blev ju såklart lite problem hit och dit och vi behövde dra efter ett tag. Så vi gick ut igen allihop, kanske 20-25 pers och bara hängde vid skolan haha... Därefter sov Miranda och mina kusiner hos mig. Men ja, det var väl ändå kul :-)

Idag har vi inte gjort så mycket. Gått runt på stan osv. Dessutom åkte min kusin hem idag och vi har även fått lite regn här i Malmö. Hittade mitt sims-spel idag så jag har suttit och spelat det nu den senaste timmen. Imorgon är det skola och jag vill inte ha något annat än helg igen... Typiskt söndagstänkande.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?