Sun is UP, Move your Body.
Publicerat den

Oj, detta är det absolut tidigaste jag vaknat på lääääänge! Alltså en helg dårrå... Men det är gött! Igår kollade jag inte på någon av filmerna, hann somna innan jag ens satte igång dem, hihi. Idag ska jag i alla fall till aqvakul med Madeleine och därefter ska jag nog till Miranda eller så kommer hon till mig, vi får se.



VAD VILL NI SE MER AV I MIN BLOGG FÖRRESTEN?
KOMMENTERA MED DEM KATEGORIER NI TYCKER ÄR ROLIGAST ATT LÄSA:

EVERYDAY - allmänt om vad jag gör om dagarna
FOTOGRAFI - bilder jag tagit själv
INGA SVARTA HÅL - såna där: dag 1, dag 2 grejer..
INSPOESI - inspo och poesi ihopsatt, inspirerande bilder och texter
KÄNDISAR OCH SKVALLER FTW - Ja, gosssssip
MITT DAGLIGA MUSIKINTAG - musik, musik & mer musik
OUTFITS OCH SÅNT - Ja, vad jag brukar ha på mig haha
SÅNT MAN GÖR - musik, film, böcker, ja massor med tips, trailers recensioner på massa grejer
TANKAR OCH TIPS - vad jag tycker och tänker om saker och ting
TRÄNING OCH HÄLSA - vet inte ens varför det är en kategori, har bara skrivit ett inlägg
VACKRA MÄNNISKOR - hehe, fullt med snyggingar
YTLIGA GREJER - dagens inköp, mode och allt annat ytligt



emlie

Kan du inte skriva mer om dans? Din blogg är sjukt bra :D



URL:


jehovas vittnen

OUTFITS OCH SÅNT - Ja, vad jag brukar ha på mig haha



YTLIGA GREJER - dagens inköp, mode och allt annat ytligt



URL:


Anonym

OUTFITS OCH SÅNT - Ja, vad jag brukar ha på mig haha



YTLIGA GREJER - dagens inköp, mode och allt annat ytligt



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?