Now you know what I did the summer of 2010
Publicerat den

De två otroligt vackra Sony Ericsson-mobil tagna bilder på mig är tagna precis innan jag och min syster åkte på fest sommaren 2010. Eller, chillkrök? Vad man nu vill kalla det... Första festen med folk som inte var i närheten av min egen ålder. Endast 92;or och uppåt. Yeaaay! Nä men det var faktiskt inte en så händelserik kväll. Jag satt mest och chillade, det var en del skumma människor på den festen men även några trevliga. Det var faktiskt den kvällen jag först fick höra om Illuminati, dagen efter satt jag som besatt och kollade videos och läste om det. Vet inte ens varför jag delar med mig av detta... Sitter vid min gamla dator och kollar igenom bilder så jag tänkte att jag likna gärna kunde dela med mig också. Lite ironiskt i och med att jag sa att jag tröttnat på att blogga tidigare idag. Well, I guess things don't always turn out as planned.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?