ELG - We Don't Stop (Gotta Sig)
Publicerat den

Chillat med Tindra nu två-tre dagar i rad. Idag var vi på Patyland och så köpte hon lite dekorationer för veckans luriga planer, hehe... Annars har vi väl bara skatat runt lite och sett på Pretty Little Liars.
 
 
Gjorde denna urgoda desserten! Inte för att det är något speciellt egenltigen. Glass, bär och chokladsås... Men gott var det i alla fall! Nu bär det av mot min moder för ännu mera gottande. BTW: Jag har öppnat upp min instagram nu så att den inte är privat längre, så om ni vill följa mig där så hittar ni mig under namnet nbica och inget annat! Är dock inte så jätteaktiv i och med att jag inte har det på min egna telefon men jaja :-)



Nathalie B

veckans luriga planer? ;) :o

Svar: Yessir! Det vankas fest nog fest i helgen, det hoppas jag du orkar!!
Nicole Bica



URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?