get a life mufucka
Publicerat den

Men dööör vad jobbigt! Man kan fan inte lägga upp foton på sig själv utan att en massa no-lifers ska använda sig av dem och skapa fake-konton osv osv... Har varit med om det många gånger förut men då har personerna aldrig lekt mig. Nu finns det en som gör det, och det är fan att gå över gränsen rejält. Blir så irriterad! Personen skickade även in en bild på mig till "Dagens Snygging"-grej på Facebook och när jag skrev till "Dagens Snygging" så svarade personen riktigt kaxigt och omoget... Jag pallar inte!!!
Så ja, ser ni mig på någon sådan sida på Facebook så hade jag uppskattat om ni anmälde/kommentera något, fan vet jag, för det lär aldrig vara jag i och med att jag aldrig kommer skicka in bilder på mig till något sådant för jag är inte så jävla uppmärksamhetssökande som massa andra människor är nu för tiden. Jag har ett facebook-konto och det är det som heter www.facebook.com/nicolebicasOch seriöst, alla ni som håller på med fake-konton, läs min rubrik om och om igen. Släng sedan er dator och gå ut och lek i sandlådan medans era föräldrar håller koll på er. bfowenaksmdökl'pifaw. Tack och Hej. Och förlåt alla ni som inte gör sånt här och läser min blogg för att den är rolig, förlåt för att jag inte bloggat och förlåt för att när jag väl bloggar så skriver jag värsta hat-inlägget men jag är så irriterad och behövde få skriva av mig och låta folk fatta också.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?