quickie
Publicerat den

Sitter i klassrummet med Lilly och Tindra och lyssnar på Miguel. Alla ni som tycker om honom och bor i Skåne borde ta er till Babel i Malmö på min födelsedag (den 31:a januari) och se honom live för endast 260 kronor! Haha känns som om jag gör värsta reklamen här men nejnej, jag bara tipsar er. Kan inte fatta att det redan är fredag, dagarna bara flyger förbi och flyter ihop, har inte riktig koll på vad jag gör om dagarna ens... Sitter mest och längtar till Lucia och lussebullar, julafton, Berlin, Nyår, Min födelsedag osv. Vill komma igång med livet nuuu, fast kommer inte göra det förrän nästa år, ordentligt dårrå. Ska börja gymma hoho. Gud vad rörig denna texten blev nu. Hejdå. BTW: Det kommer ny bloggdesign snart. Håll ut!



Tindra

faaan va nice det kommer bli hehe!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?