woopwoop
Publicerat den

Nu har de alltså gjort om blogg.se's startsida ännu en gång. Är så dålig på att förstå mig på nya grejer. Jk, jag hajjar direkt. Aja, det var inte det jag tänkte berätta om egentligen. Tänkte berätta om vardagliga och mer ointressanta grejer som till exempel: Petri hade Öppet Hus igår och jag var där och tittade runt, och av det jag såg så ligger skolan väldigt bra till på min lista. Väldigt synd dock att man inte får lov att skugga... Imorgon är det Bladins, Borgar och Bryggeriet som gäller. Just nu så har jag precis sett färdigt på alla delar av "Torka aldrig tårar utan handskar" och innan dess så har jag pluggat både matte och NO. Känner mig som värsta sängsoffpotatisen. Borde egentligen städa på mitt rum men det har jag inte tid med. Får göra det i helgen. Ja, men då vet ni.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?