skola+plugg+gymnasieval
Publicerat den

Inte bloggat alls idag pga pluggat som ett svin. Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Tänker lite på livet. Haha, deep shit... Nä, men SYV var på besök på vår skola idag och pratade med oss om gymnasiet, vi fick även se på en bra (OBS: ironisk) film om dem olika gymnasieprogrammen. Det + min lilla research säger mig att mitt förstaval antagligen kommer bli Ekonomi på Borgar. Andravalet lutar åt Samhälle på Petri och tredjevalet kommer nog vara Samhälle på Borgar. Så det är Petri eller Borgar som gäller för mig. Än så länge. Ser dock fram emot att få gå på öppet hus osv. Kommer nog skugga rätt mycket också, men det känns lite pinsammare. Tur att jag är social säger jag bara..! Jag är faktiskt lite nervös inför gymnasiet, men jag hoppas på det bästa!



Indie

WOHO Petri! Hade jag fått välja om så hade jag valt Ekonomi på Borgar ;) Internationell-ekonomi, om det fortfarande finns

Good luck sugar!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?