Äntligen lov!
Publicerat den

... och det första jag och Tindra gör är att dra in till stan och käka subway, samt prata om hur vi ska öppna upp världens fetaste ställe när vi blir äldre som kommer innehålla en affär med våra egna designer, en skatehall, restaurang, konditori och en stor festlokal. Efter det så gick vi några rundor inne på Hansa och kollade kläder men det resulterade med att vi tyckte att allting var för dyrt och längtade efter att få skapa eget. Så vi rörde oss mot stadsbiblioteket som var våran slutdestination och där pluggade och läste vi i någon timme.  Nu är jag äntligen hemma och jag vet inte, hade tänkt ta det lite lugnt och kanske käka något innan jag fortsätter med mina läxor som måste vara inne ikväll. På lördag ska jag köpa ett PS3 och ha melodifestivalskväll med mina tjejer och på söndag ska jag gå på ett yoga-pass och se Ky-Mani Marley med Julia på kvällen. Har en känsla av att detta kommer bli ett bra lov!
 
Har som tusen andra tjejer gått och fått en jäääättestor crush på denne unge man vid namn Anton Ewald.
Tycker att han har ett bra bidrag tbh och dessutom så är han väldigt väldigt stilig.



MARIA - mode, outfits & inspiration

Ååh, Anton! Satt på samma Espresso House som honom veckan innan han var med i melodifestivalen, döööör så snygg han var, haha!



URL: http://mmiaas.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?