Dör plågsamt
Publicerat den

 
Coachella måste nog vara världens bästa musikfestival. Den stora bilden är detta årets bokningar och jag är full av känslor. Med tårar i ögonen och andningsproblem så kan jag lova er att det där... det är the place to be. De har alltid enormt bra bokningar och jag stör mig på att det är så långt härifrån och på att det kostar så mycket. Hade jag bott i USA så hade jag slösat alla mina pengar på det. Fatta hur jävla värt det! Åh, vill bara gömma mig under mitt täcke och öva på att teleportera mig så att jag kan få uppleva detta.



Nathalie B

Följer gärna med! Men seriöst, vi får ha det som ett mål i livet.. att någon gång i livet ha varit på Coachella. Och Tomorrowland. För det verkar också en sån där grej som man bara måste uppleva!



URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?