lite whatever
Publicerat den

Tumblr_l7erq2mlu71qa3lslo1_500_large
ph: weheartit

Jag har varit vaken i ungefär en timme, men har inte ätit frukost än.
Blir väldigt sugen på det som finns på bilden även fast jag inte tycker om ägg.
Haha, ni tycker kanske jag är lite konstig som inte gör det, men aa..
Jag gillar varken stekta ägg eller omelett, inte kokta för den delen heller.
Men detta är lite konstigare kanske, jag gillar inte ost!
Den enda osten jag äter är mjukost eller smält ost, inte annan ost.
Men nu ska jag ta och äta frukost utan ägg och utan ost.
Hihi, godmorgon på er förresten!

UPDATE: Smör, det gillar jag inte heller..



Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack så mycket :) jaadu, jag har övat :D



URL: http://amandarosende.blogg.se/


haha

aha okej, vad har du på dina mackor då? ;D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?