svar på kommentar
Publicerat den

louise om Godnatt Malmö.. Godmorgon Sandefjord!:
skulle du kunna lägga upp i ett inlägg och bäretta hur du sminkar dig? :D

svar: jo, det är klart jag kan göra det!
fast jag gör det när jag kommer hem från Norge i så fall.


hedda om she's a maniac:
sinnsykt fine øyevipper du har,
hvilken maskara bruker du egentlig?

svar: Tack! Jag använder olika, men mest Maxfactor False Lash Effect och Nivea Volume Nanodefination


sara om dagens inköp:
stringtrosor ?
är inte du lite väl för liten för det ? :)

svar: amen oj ursäkta, visste inte att det fanns åldergräns på när man ska börja använda det.


DeejLlisS
om svar på kommentar:
nicole inte att jag vill lagga mig in eller natt men vad sager din mamma om att ha string ?? btw jag e utomlands sa jag har inte de svanska bokstaverna

fail...

svar: min mamma säger inget. varför skulle hon säga något? hon har faktiskt varit med när jag köpt det och betalt själva trosorna, så hon har inget emot det.



Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack! :D



URL: http://amandarosende.blogg.se/


KNORKAN

Tack så mycket rara du =)



URL: http://knorkan.blogg.se/


DeejLlisS

nicole inte att jag vill lagga mig in eller natt men vad sager din mamma om att ha string ?? btw jag e utomlands sa jag har inte de svanska bokstaverna



fail...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?