den sjuttonde juni tvåtusentio
Publicerat den

idag var jag på stranden med Michelle och Miranda,
sedan cyklade vi hem.
så stack Miranda hem till sig för hon skulle packa,
och jag och Michelle hem till mig och åt.
sedan körde jag och pappa hem Michelle och stack till pizzerian,
efteråt till Dolce Sicila och åt glass.
sedan åkte vi hem och då kom Miranda över och lämnade sin undulat hos mig.
ska ta hand om den medan hon är i Kreta.

i alla fall så klev jag ut ur duschen för en stund sedan,
efter det gjorde jag en sak jag aldrig gjort förr,
KLIPPTE HÅRET!
eller asså, haha, jag har ju klippt håret förr,
men inte liksom själv,
det har aldrig varit JAG som gjort det.
mamma har gjort det på mig då jag skulle ha lugg,
annars är det frisörer.
men jag gjorde ingen speciell stor skillnad.
klippte upp det lite och sedan klippte jag topparna.
det blev ganska fräckt ändå!
sedan var det bara fram med dammsugaren och dammsuga det jag klippt.
och nu sitter jag här och äter det sista av fruktsalladen från igår och lyssnar på

Sean Kingston ft. Justin Bieber - Eenie Meenie
@Spotify


Maino ft. T-Pain - All The Above @Spotify



anna

vilken stad bor du i?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?