IKEAS KÖTBULLAR
Publicerat den

Då har jag precis kommit hem från IKEA. Var där med pappa för att kolla lite möbler till mitt rum och så. Har bestämt mig för att ha vitt som grundfärg, men soffan, kuddarna, påslakan, filtar, ljus och allt det dära, ska vara i ljusa pastellfärger. Så det kommer bli rätt snyggt! Eller jag hoppas det i alla fall.

Just nu ska jag ta och skapa en ny blogg och hålla på med designen i ungefär en timme eller så, och sedan får ni se resultatet. Hinner jag inte bli färdig idag så fortsätter jag mer med det imorgon, för just nu är min blogg KAOS!




e

du är sjukt söt, men vad har du för kamera? :)



URL:


Sandra

så fin header nicole! i vilket program gjorde du den och hur klippte du ut dig själv från den orginala bilden?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?