i'm so glaaaad
Publicerat den

HAHA! Jag är ju värsta hyperglaaaaaaaaad :-D Huvudvärken är borta, och jag är såååå taggad inför detta året!
30 dagar kvar till min födelsedag, sedan är det massa andra födelsedagar, alla hjärtans dag, sooooommarlov!!!, sportscamp, och alla andra ställen jag kommer åka till nu i sommar. Haha, det kommer bli så himla grymt!


STADIUM SPORTSCAMP 2010.



en som läser din blogg ;)

hej nicole.

jag ska anmäla mig till stadiutm sport campen.

har du några tips om vad man ska ta med sig ?

eller om man kommer träffa många kompisar där.

vem saknar du mest från stadium sport camp ? ( nämn namn)

vad gjorde ni på dagarna ?

var det god mat ?

och vilka vänner var du där med mest?

puss och kram.

ps... din blogg är jätte bra :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?