NB
Publicerat den

Sitter i skolan och ska rita lite. Har börjat på en graffiti-tavla med mina initialer på. Så nu ska jag färglägga den och lite så. Jag kanske till och med tar och gör en tavla av den när den är klar. Eller så ber jag min kusin göra det åt mig. Han är grym på att rita, måla och allt det där! Så ja, vi får se om jag lyckas. Jag kan ju alltid försöka. Men nu tar jag mig lite tid till att rita i alla fall och sedan möter jag upp Miranda i stan för lite SS ;-)
Såhär ser den ut med bara blyerts, nu ska jag fylla i och så.
Ursäkta för dålig webb-bild btw.



din läsare.§

Hej! :)

nicole din blogg e sjukt fin.

och bra juu! men vilket program använder

du till headers? inte picnic.. har kollat det!

men ja! puss,

kan du göra ett inlägg om detta? <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?