fredag
Publicerat den

hejsvejs mina läsare som kommenterar väldigt lite..
ahah, det är inte ofta jag brukar börja ett inlägg med hej, men aja, det är ju alltid bra med lite förändring.
i alla fall så kom jag hem från skolan för en liten stund sen.
har hunnit byta om till shorts och t-shirt och käkat pizza.
jag funderar på att sätta mig på balkongen och sola men jag är inte riktigt säker.
för såååå fint väder är det ju inte, och dessutom är det massa moln så solen försvinner typ nästan hela tiden och sen kommer tillbaka och sen försvinner igen osv osv.. ja, ni förstår.
i skolan idag, jao, vad hände då?
inte så mycket faktiskt.
vi hade engelska, matte, lunch sedan kollade vi på film och sedan idrott.
som jag inte va med på, yeeah !
haha, inte för att jag inte är bra på idrott eller så, för det är jag ju, eller njäeh, men jag suger inte på det.
kanske fotboll.. men det är egentligen bara för jag får massa press på mig när vi kör fotboll för att nästan alla i min klass är värsta nördar i fotboll och helt duktiga på det och så blir dem helt förbannade ifall man gör fel, så jag brukar oftast bara stå i något hörn och kolla på.
men i alla fall så var jag inte med idag och japp, det gick väl bra :)
egentligen ska man stanna tills lektionen är slut, men ja, det blev lite problem om man ska säga så, så jag fick gå hem tidigare.
tyckte det blev ett ganska långt inlägg för en gångs skull, känner mig helt duktigt nu, thihi.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?