angående RIKTIGT ROLIG DAG!
Publicerat den

Igår, så snacka jag med Joel på MSN och så fråga han ifall jag ville komma till honom vid halv sju och att Rozanna också skulle komma och lite sånt och jag bara visst. Så skulle han ringa mig vid halv sju, och det gjorde han.
När jag kommer hem till honom vid kanske tjugo i sju, så öppnar Jonte dörren och säger att Joel inte är hemma.
Och jag bara: ehh, vad gör jag här då?
Sedan hoppar Joel fram och ska skrämma mig... FAIL JOEL!
Jag blev inte rädd, thihi.
Men i alla fall, så satte vi oss i soffan och kollade lite TV, sedan skulle Joel äta, och Jonte och Alle skulle dra.
Så jag och Joel satt i vardagsrummet och kollade på My Super Sweet Sixteen.
Efteråt sa han att Rozanna inte alls skulle komma utan nu var det Cazzy, Ebba, Hinde och Gustav.
Så han ringde runt till de, och alla var hos Joel vid åtta-tiden.
Först var det helt konstig stämning, men det blev allt bättre med tiden...
Så vi gick ut, hoppade studsmatta, pratade en massa, Joel och Ebba brottades, och ja, vi gjorde lite allt möjligt.
Sedan fick jag och Ebba för oss att vi ville bada, men vi orkade inte bada i Kalkan.
Så vi diskuterade lite, det lät ungefär såhär:

E: Jag vill bada!
N: Jag med!
E: Jag vill inte bli blöt, men jag vill ändå bada!
N: Hmm.. Tror du att Joel har ett stort badkar?
E: Jag vet inte.
N: Ska vi kolla?
E: Jaa!

Och med det sagt så sprang vi in i huset och kollade ifall Joel hade ett stort badkar, men tyvärr hade han inte det... Han hade ett badkar där det fick plats två personer, max tre stycken.
Så vi gick ut igen.
Vi var ute länge, men när vi gick in igen så var jag och Ebba alldeles flummiga.
Eller till och med lite konstiga kanske...
I ena sekunden satt vi och tala ut om allt och lite till, i andra gömde vi oss för Joel.
Haha, fråga inte vad vi höll på med, för jag har ingen aning.
Sen så satte sig folket vid datorn och kollade massa på Existenz.se och sedan skulle Joel sätta igång South Park.
Så vi satt och kollade på det ett tag, sedan stack Gustav ner för att kolla på TV, och jag och Ebba skulle smyga ner och skrämma honom, vilket inte gick så bra. I alla fall så kunde han inte se på TV för att skärmen hade hakat upp sig eller något. Så han gick upp igen, men jag och Ebba var kvar och kollade runt lite i Joels hus.
Sedan gick vi också upp där alla var men Gustav var inte där, utan han var i Joels rum så vi satte oss med honom istället. Sedan var klockan plötsligt kvart över elva och Ebbas mamma hade kommit för att hämta Ebba och Cazzy, så alla gick ut och Ebba och Cazzy åkte hem.
Jag skulle också hem då, så killarna följde mig hem och tog med Joels hund (som också heter Ebba) men utan koppel och lyckades bli av med henne minst tre gånger. Sista gången orkade jag inte leta mer, så jag stack hem.

Haha, texten blev riktigt dålig och ni tycker säkert jag och Ebba är helt konstiga efter det jag skrivit, men sktisamma, jag hade kul i alla fall och det är det som räknas!



JULIA - julialixom.blogg.se

sv; Jadå!

Följa varann på bloglovin'? Om du har? :)



URL: http://julialixom.blogg.se/


JULIA - julialixom.blogg.se

sv; Har lagt till dig! :)



URL: http://julialixom.blogg.se/


malin

åh vilken fin blogg du har :)

hoppas allt är bra med dig denna söndag? =)



URL: http://mkarlstrom.blogg.se/


malin

sv: skönt att höra =) nej vädret är inge bra här i eskilstuna heller :/ jodå allt är bra med mig =)



URL: http://mkarlstrom.blogg.se/


Erika(jyringen)

vilken häftig header...fixat den själv?



URL: http://jyringen.blogg.se/


ebba

gustav hade inte heller en jacutzi (STAVNING)

hahaha !! <3



URL: http://lifeaboutebbaa.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?