FRÅGESTUND, FRÅGA PÅ!
Publicerat den


fråga på tills jag säger stopp!
fråga på bloggsvar istället för här, det är bättre där.
vet ni inte hur man gör så är det bara att trycka på "Fråga Mig!" knappen i slutet av inlägget.



Maya

Hejhej Nicole ! Jag har följt din blogg sen denns start och jag älskar den, men jag har lite önskemål ;D

Jag har även några frågor som jag tänkte ställa i "fråga mig" men det funkar inte tyvärr;(



1. Har du flyttat ifrån Klagshamn ?

2. Kan du lägga till kategorin " ur min garderob" där du visar upp olika kläder ?

3. Kan du lägga upp en video på hur du fixar dina frisyrer ?

4. ÖNSKAS MER BILDBOMBER

5. Kan du visa hus ditt hus o rum ser ut ?



Beundrar dig, du är så sjuuukt söt <3 Älskar din blogg, SLUTA ALDRIG BLOGGA !! <3§§



URL:


chinatown

Kan du typ lägga upp bilder på 3 av dina favorit utfiter och skriva var du köpt nårra saker? =)



URL:


milla gå & pilla!

äru 1998 eller 1997?

säg alla du strulat me som du kommer ihåg.

sötaste killen där du bor?

äru oskuld?

alla du vart tillsammans me?

roligaste på sommarlovet?

puss :))



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?