svar på kommentar
Publicerat den

judas om photoshoot with tintin:
1:a bilden, du passar nt i mittbena..
& var köpte du dina kläder (& smycken :D)

svar: Tack för att du är ärlig !
Allt är Tintins, så du kan fråga henne
HÄR


Anonym om photoshoot with tintin:
fina :)

svar: Tackar!


amina om photoshoot with tintin:
hur lång är du?

svar: Frågan ska nog vara om hur kort jag är, haha. 1,58... Men jag växer fortfarande ju! 


sofia igen :$ om photoshoot with tintin:
var köpte du mascaran och hur mycket kostade den ? :)<3

svar: Jag köpte den på Åhlens, men jag minns dock inte hur mycket den kostade tyvärr.


Anonym om photoshoot with tintin:
tintin borde bli modell :O:)

svar: Ja, visst borde hon?! Hon är otroligt snygg och har den rätta längden för det och allt ju!



Tintin

haha,vad snälla dina läsare är mot mig nicole:)

men dock så måste jag säga att du passar visst i mittbena!<3



URL: http://tintintin.devote.se


Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

oj du va inte lång...



URL: http://mandyego.blogg.se/


Anonym

på ett annat gammalt inlägg stog det att du var 1.67 och nu är du bara 1.58..har du krympt ? (a)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?