two days ago...
Publicerat den

För två dagar sedan länkade min kompis Sanna en blogg till mig, som jag blev väldigt rörd av.
Jag läste hela bloggen den dagen.
Hela arkivet från Juni 2009 till November 2009 på morgonen, och resten innan jag gick och la mig den kvällen.
Den bloggen är en minnesblogg av Therese Johansson Rojo, och ni hittar den HÄR.
Jag tycker verkligen ni borde gå in och kolla, för man blir så otroligt berörd.
Hon var en väldigt vacker tjej på utsidan, och som hennes kompisar beskriver så verkade hon vara det på insidan också.

Rest In Peace Therese

Hon kunde spela en melodi på piano, som finns med i väldigt många inlägg på deras blogg.
Yiruma – River Flows In You


Jag blev väldigt fäst vid låten, och jag tänkte lära mig spela den på piano.
Som något till henne, vet inte riktigt hur jag ska förklara, men jag tror ni förstår.
Även fast jag inte kände henne, så känns det bra på något sätt att lära mig spela den...
Jag spelade piano i många år innan, men jag tappade intresset. 
Men nu vill jag lära mig spela igen i alla fall, och denna låten är den första jag vill lära mig spela!



sofia

hur dog hon ?<3



R.I.P <3(L)



URL:


sanna

så jävla synd om henne!



vila i frid <3



URL: http://sannakader.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?