hold my hand
Publicerat den

Har rast just nu och gör inte mycket mer än att lyssna på musik och ta bilder, hehe. Men det är ju chill att bara softa... Oj, känner mig gangster. Chill, soft... Mm, jaja ,okej mannen. Haha, fråga mig inte vad det är jag skriver, jag bara yrar :-(



Anonym

sv: Kul att du är med! :)



PS. gick inte att skriva in namn och bloggen! Men det är sara (ssaraniilsson.blogg.se) :D



URL:


läsare

hej nicole.

jag har följt din blogg ett tag nu.

Och jag har hört att du va på någon stadium camp ?

skulle vilja åka dit nästa år.

men kan inte du skriva lite om hur det var där.

hur dagarna såg ut,

och vilka vänner du hade där ?

är det några av dina vänner som du saknar eller fortfarande har kontakt med ?

jätte tacksam för svar.



btw: din blogg är sjukt bra (y)

och du är jättegullig :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?