svar på kommentar
Publicerat den

klarakung om EXCUSE ME:
nicole du har samma solglasögon som jag hihi ! :D 
onödig fakta men jaja , älskar dig blogg btw .
ha en bra dag !
Svar: Haha okej. Vad kul att du gör det! Tack detsamma :-)
Anonym om "they don't understand, you're all i have..":
de väl inte du på den bilden:o
Svar: Nej, bilden är tagen från Weheartit.
mayya om FRIDAY ON MY MIND:
hur gick det på heartlands casting ? :)
Svar: Ja, det gick väl som det gick. Jag kom dit och så skrev jag in en lapp på information om mig själv. Personnummer, längd, vikt, storlekar och sådant. Sedan blev jag sminkad och strax efter det så tog de bilder på mig. De sa åt mig hur jag skulle stå och sådant. Sedan fick jag vänta ett tag på att de skulle överföra och fixa med bilderna men tillslut fick jag se bilderna och då kunde jag köpa de för 200 kronor, men det gjorde jag inte för bilderna blev rent ut sagt hemska, om det är deras fotograf som är dålig på att säga hur man ska stå eller om jag helt enkelt är dålig som modell, ja, det vet jag inte, men bilderna blev hemska i alla fall. Men det kom en kvinna och kollade igenom mina bilder och sedan bad hon mig och mamma att komma in på deras kontor för hon ville prata med oss, så vi satte oss och pratade och de sa att jag hade passat bra som modell där och att de sökte modeller i alla storlekar och längder osv osv. Sedan berättade hon att man tar ett par bilder fyra gånger om året, som kommer vara olika nivåer, första nivån är då en lätt sminkning och så, andra nivån är att man kanske är utomhus, tredje var en liten hårdare sminkning och fjärde minns jag inte. Nu kanske jag sagt alla i fel ordning men whatever! Ja, och de här bilderna kostade då 1100 sa hon, och så fick vi kontraktet som min mamma satt och läste igenom, då såg hon att det kostade 1100 per sådan här "nivå-fotografering" så alltså blev det 4400 per år. Men vi tog med kontraktet hem och sa att vi skulle tänka på det. Jag vart lite i chock, visste inte att det kostade överhuvudtaget och så fick jag reda på att det kostade 4400 så det kändes lite mycket, så jag ska inte skriva på kontraktet, tycker lite att man liksom köper sig in i branschen på detta vis. Men som sagt, det är ju bara min åsikt liksom.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?